Handelsbetingelser - BeHelpful - din personlige virtuelle assistent

HANDELSBETINGELSER HOS BEHELPFUL

Generelle oplysninger

 

BeHelpful v/ Betina Poulsen

Svalelunden 25

8800 Viborg

CVR nr.: 32709923

Telefon: 60143200

E-mail: bp@behelpful.dk

 

 

PRISER

Hos BeHelpful tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

 

 

BETALING

BeHelpful modtager forudbetaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay, Bankoverførsel. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og ekskl. moms. Der tages forbehold for prisfejl.

 

 

LEVERING

Pakkerne ( = timerne) købes som klippekort.

Du betaler forud for at opnå rabatten på de forskellige pakker.

Jo flere timer du køber, jo billigere bliver det.

 

Arbejdet påbegyndes når betaling er modtaget og efter aftale.

 

Efter betaling er det ikke muligt at ændre til et lavere eller højere antal timer.

 

Du vil modtaget login til din egen side, så du altid kan se status på dine klip.

 

OBS: Timerne på dit klippekort skal være afholdt senest ét år efter modtaget betaling.

 

Du vil modtage en email, når timerne er ved at være brugte og så kan du beslutte dig om du vil købe flere klip.

 

 

REFUSION

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

 

 

RETURRET

Der gives 14 dages fuld returret på købet igennem hjemmesiden.

Perioden regnes fra den dag hvor du bestiller pakken/klippekortet.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet. Meddelelsen skal gives pr. mail på bp@behelpful.dk.

I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

 

Retten til at fortryde frafalder så snart arbejdet/ tjenesteydelsen er påbegyndt med forudgående aftale med forbrugeren selv.

 

 

KLAGEMULIGHEDER

En klage over en tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Link: https://naevneneshus.dk/

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: bp@behelpful.dk